Nieuwe afbeelding

Onze werkwijze is persoonlijk en professioneel.

Kennismaking

Wij plannen graag een vrijblijvend en kosteloos kennismakingsgesprek bij u thuis waarin wij onszelf en onze werkwijze toelichten. Op die manier kunnen we elkaar ook leren kennen, kunt u uw wensen kenbaar maken en ons laten weten wat voor u belangrijk is. Vervolgens gaan wij op zoek naar een zorgassistent(e) waarvan wij denken dat die goed bij u past.

Afspraken

We organiseren samen een kennismakingsgesprek met de zorgassistent(e) en maken vervolgens afspraken over de vorm, de tarieven, de frequentie en tijden van de dienstverlening. Deze afspraken bevestigen we schriftelijk aan u.

Onze tarieven zijn afhankelijk van verschillende factoren, zoals:

  • De specifieke behoeften en wensen van de cliënt

  • De frequentie en duur van de dienstverlening

  • Eventuele aanvullende services of activiteiten

Heeft u een indicatie voor individuele begeleiding? Dan kunt u de ondersteuning van SeniorenSteun geheel of gedeeltelijk betalen met uw persoonsgebonden budget (PGB). Reiskosten, parkeerkosten, kosten voor uitjes, entreekaartjes en consumpties tijdens deze uitjes worden apart aan u doorberekend. Alle extra gemaakte kosten worden duidelijk gespecificeerd op de maandelijkse rekening die u ontvangt.

Kostenoverzicht

Wij hechten veel waarde aan transparantie. Daarom ontvangt u maandelijks een gespecificeerde factuur, waarin duidelijk staat vermeld wanneer en op welke tijden u gebruik heeft gemaakt van onze diensten. Is iets onduidelijk, aarzel dan niet om dit direct te bespreken; we staan open voor uw vragen!


Voorwaarden SeniorenSteun

SeniorenSteun hanteert Algemene Voorwaarden en een Gedragscode voor haar dienstverlening. Al onze medewerkers beschikken over een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) en zijn verzekerd tegen aansprakelijkheid.

Klachtenregeling

Hoewel het team van SeniorenSteun zich richt op het bieden van respectvolle begeleiding en gezelschap op maat, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. In dat geval kunt u een klacht indienen via ons klachtenformulier, dat op aanvraag beschikbaar is. Wij zijn aangesloten bij: ‘De Geschillencommissie Zorg’.

Scroll